T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MARDİN / ARTUKLU - Hacı Suphiye Bölünmez İmam Hatip Ortaokulu

Haberler

Nis

Sada Kültür Sanat ve Edebiyat programı kapsamında   Genç Kalemler Yazarlık Atölyesi olarak  Artuklu Üniversitesini ziyaret ettik.

Projemizin paydaşlarından Doç. Dr. Hatice Kübra Uygur'u  dersinde ziyaret ettik. Öğrencilerimizin katılımıyla edebiyat öğrencileri ile masal, şiir ve edebiyat üzerine keyifli sohbet gerçekleştirdik. Ayrıca bölgenin sayılı kütüphanelerinden biri olan Artuklu Kütüphanesini gezip okuma ve kitaplar üzerine öğrencilerimizin ufkunu açan bilgiler edindik . Gezimizi güzel bir yemekle  sonlandırdık.

"Geleceği Şekillendiriyoruz!"

Bir keşif yolculuğunda daha büyük adımlar atmaya devam ediyoruz! Öğrencilerimizin özgün ve inovasyon dolu teknoloji projeleriyle TÜBİTAK 2204 B Ortaokul Ögrencileri Araştırma Projeleri Yarışması Malatya Bölge Finallerinde yerimizi aldık.

Nis

Hedef LGS 2024 kapsamında 8. sınıflara yönelik Meslek Tanıtım etkinliği gerçekleştirildi. Bu kapsamda:

Gıda Mühendisi: Bahar Dinçer İrdam

Ziraat Yüksek Mühendisi: Şirin Aydın Kaya

Psikolog: Firdevs Yıldırım Demirkaya

Yazılım Mühendisi : Fatih Özdemir

Mardin Gazeteciler Cemiyeti Başkanı: Kadir Üründür

Prof. Dr. Mustafa Öztürk

Dr. Hayri Ay

öğrencilerimizle bir araya gelerek deneyimlerini paylaştı.

Nis

Özgürlük Filosu Mardin Kafilesi öğrencilerle buluştu.Sınıflarda çocukların sorularını cevaplayan aktivistler iledaha sonra gazze için toplu dua edilip, öğrencilerimizin Gazzeli çocuklar için yazmış oldukları Arapça mektuplar da onlara ulaştırılması için kendilerine emanet edildi.

Sada Kültür Sanat ve Edebiyat programı kapsamında Genç Kalemler Yazarlık Atölyesi olarak bugün Mardin Gazeteciler ve Yazarlar Cemeyeti Başkanlığını ve Mardin Life Gazetesi' ni ziyaret ettik. Keyifli geçen bu ziyaretimizde genç yazarlarımız matbaada kitabın basım aşamalarını yakından tanıma fırsatı bulurken aynı zamanda usta gazetecilerle gazetecilik mesleği üzerine sohbet etti

Gıda Mühendisi: Bahar Dinçer İrdam  Ziraat Yüksek Mühendisi: Şirin Aydın Kaya Psikolog: Firdevs Yıldırım Demirkaya  Yazılım Mühendisi : Fatih Özdemir  Mardin Gazeteciler Cemiyeti Başkanı: Kadir Üründür  Prof. Dr. Mustafa Öztürk  Dr. Hayri Ay öğrencilerimizle bir araya gelerek deneyimlerini paylaştı.

Nis

Paylaşmanın gücü okulumuzun yardım seferberliği, 339 aileye ulaşarak umut oldu! ÇorbadaTuz ve Çedes projeleriyle, maddi ve manevi destek sağlayarak toplumumuzu güçlendiriyoruz. Birlikte daha güçlüyüz!

“Gönlünüze misafir olmaya geldik” sloganıyla başlattığımız yardım kampanyası çerçevesinde 100 yetim aileye gıda kolisi ulaştırmanın mutluluğunu yaşıyoruz.Bu güzel örnek davranış için öğrenci, öğretmen ve velilerimize teşekkür ederiz.

Nis

Geleceği Şekillendiren Fikirlerle Bilim ve Teknolojiye Yön Veriyoruz! İnovasyonun gücüyle, yarının dünyasını bugünden şekillendiriyoruz. TÜBİTAK 2204 -B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışmasında Bölge Finaline katılmaya hak kazanarak, bilim ve teknolojiyle sınırları aşan bir adım attık. Öğrencilerimizi ve Danışman Öğretmenleri Tuba ÖZTÜRK SALMAN'ı tebrik eder, Bölge Finalinde başarılar dileriz.

Ögrencilerimiz Ramazan çetelesi tutaraj Ramazani degerlendiriyorlar.Bu çalışmasından Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Elif Özçelik'e teşekkür ediyoruz.

Kız öğrencilerimiz de veli ve öğretmenleriyle İHH insani yardım derneğindeki iftara katıldı. Ardından Sadık yay Camisindeki teravih buluşmasına iştirak ettiler.

Mrt

Hedef LGS ve ABAD projesi kapsamında Kariyer Günleri Meslek Tanıtımında çeşitli meslek gruplarından misafirlerimiz öğrencilerimizle Buluştu.

Okulumuz öğretmen, öğrenci ve velileri Halil İbrahim Camiinde Teravih namazında biraraya geldi.

Bir ağacın gölgesinde oturup,etrafımızdaki hayatın farkına vardığımızda ormanların sadece oksijen üretmekle kalmayıp,aynı zamanda huzur ve sükunet kaynagı oldugunu anlarız.Ormanlar,yeryüzünün yeşil çocuklarıdır.Onları korumak,gelecek nesillere bırakabileceğimiz en degerli mirastır...ilkesinden yola çıkan HASBİ YEŞİL ekibi okulun bahçesine kendi yaptıkları kuş yuvalarını ve kedi barınaklarını yerleştirerek 21-26 Mart Orman Haftasına dikkat çekmiştir.

Mrt

Eğitime destek çerçevesinde deprem bölgesindeki kardeş okulumuz Karahüyük ilkokulu-Ortaokulu öğrencilerine öğrencilerimiz hem bayram tebriği gönderdi hem de her öğrenciye ara tatilde okuması için okuma kitabı gönderdi.